Bayangkan Perasaan Anda Setelah Menggunakan PERLAKING:

1464335140_tick_16Bangga kerana mempunyai kulit yang licin seperti bayi

1464335140_tick_16Gembira kerana kulit yang menggerutu dan berkedut telah hilang

1464335140_tick_16Puas hati kerana usaha anda akhirnya membuahkan hasil

1464335140_tick_16Tersenyum kerana menjadi pujaan rakan-rakan

1464335140_tick_16Lega kerana tidak risau lagi kulit buruk

1464335140_tick_16Terkejut kerana orang ingatkan anda 10 tahun lebih muda

1464335140_tick_16Teruja kerana anda lihat wajah sekarang lebih cantik dari yang dulu

1464335140_tick_16Gembira kerana kesan stretch mark sudah hilang

1464335140_tick_16Rasa hebat dan lebih berkeyakinan

 

LIHAT HASIL ANTARA RIBUAN

testimoni17.jpg

testimoni10

 

testimoni18

 

testimoni4

 

testimoni7

 

testimoni9

 

testimoni30

testimoni32

testimoni34

testimoni36

 

 

SOALAN YANG BIASA DITANYA

.

.

1)  Produk PERLAKING ni apa?

PERLAKING  merupakan makanan tambahan untuk kulit tampak lebih halus mulus cerah gebu dan glow glow shine

.

2)  Ramai yang jual PERLAKING ni. Kenapa saya perlu beli di sini?

Kami tahu anda ragu-ragu untuk beli disebabkan ramai sangat penjual produk yang sama. Tapi kami nak anda tahu bahawa kami adalah agen jualan PERLAKING sebenar. Harga agen yang diragui juga lebih rendah. Ada yang jual dengan harga RM75!! Harga PERLAKING sebenar adalah RM120. Kami juga sediakan jaminan-jaminan untuk anda.

official agen perlaking

.

3)  Apa jaminan saya takkan ditipu??

Jika anda beli di sini kami jamin anda akan terima produk sebenar selewat-lewatnya 3-5 hari bekerja di Semenanjung dan 7-10 hari bekerja di Sabah/Sarawak. Jika anda masih tak puas hati. Kami akan refund duit kepada anda.

.

4)  Ada jaminan lain?

Ada. Kami jamin anda akan rasa perubahan dalam masa 30 hari selepas anda gunakan PERLAKING.  Jika dah guna tapi anda takde perubahan walaupun sedikit. Kami akan pulangkan wang anda kembali.

official agen perlaking

.

5)  Apa bahan dalam PERLAKING dalam nie?

PERLAKING terdiri daripada serbuk mutiara dari filipina, kolagen ikan salmon, asid hyaluronik gred A, vitamin E dan ekstrak grapeseed

.

6)  Bagaimana rasa PERLAKING ni?

PERLAKING rasa anggur + susu

.

7)  Macamana bentuk produk ni?

Ia merupakan bentuk serbuk 3g untuk setiap satu sachet

.

8)  Berapa sachet dalam 1 pek?

Ada 30 sachet dalam 1 paket

.

9)  Macamana cara guna PERLAKING ni?

Koyakkan 1 paket & boleh terus dimakan (tak perlu bancuh)

Minum air putih atleast 3 liter sehari

.
10) Satu kotak PERLAKING tahan berapa lama?

Makan 1 sachet sehari, cukup untuk sebulan

.

11)  Boleh ke saya nak makan lebih daripada 1 sachet setiap hari?

Boleh, maksimum anda boleh makan 4 sachet. 2 pagi 2 malam

official agen perlaking

12) Saya kena bancuh ke makan PERLAKING ni?

Tidak perlu. Hanya kemam satu sachet setiap sarapan pada setiap pagi

.

13) Adakah produk ini halal?

Ya. Produk ini diperbuat daripada 100% bahan semulajadi.

.

14)  Berapa lama masa yang diambil untuk produk ni berkesan?

1-3 hari. Ada yang ambil masa sehingga 1-2 minggu. Ia bergantung kepada sistem metabolisme badan masing2. Jangan risau PERLAKING mempunyai dos dan khasiat yang cukup dan beri kesan paling cepat!

.

15)  Apa keistimewaan produk ini?

Ini merupakan satu-satunya produk yang menggunakan 1000,000MG serbuk Mutiara Asli yang berkualiti dan mempunyai mineral serta vitamin yang tinggi

Ia juga amat dipercayai oleh golongan bangsawan Cina sebagai bahan pemutih dan awet muda dlm menjaga kecantikan kulit

.

16)  Ibu mengandung / menyusu boleh ambil produk ni ke?

Boleh. Kami ada testimoni ibu menyusu anak menjadi makin putih masa makan PERLAKING.

.

17)  Saya ada alahan dengan seafood, boleh ke ambil produk ni?

Boleh. Kerana PERLAKING tak mengandungi kolagen ikan tilapia. Kami Cuma menggunakan ovari ikan Salmon sahaja. Tahu tak ikan Salmon kaya dengan Omega 3 yang mampu merawat alahan dan pelbagai masalah kesihatan lain.

.

18)  Kulit saya naik jerawat / parut / rashes yang teruk akibat salah ambil produk. Boleh ke produk ni menghilangkan kesan tersebut?

Boleh. Berikan masa selama 1-2 minggu kepada PERLAKING untuk bertindak. Sebagusnya sebulan tau! Lagi bagus 3 bulan dimakan tanpa stop untuk kesan terbaik.

.

19)  Saya ada masalah kulit kering / menggelupas / ekzema. Adakah produk ini berkesan?

Berkesan. Itu lah kehebatan kolagen ikan salmon yang mampu merawat masalah mcm di atas. Kami ada testimoni ekzema mereka hilang lepas makan PERLAKING.

.

20)  Ada kesan sampingan ke makan produk ni?

100% tiada. Produk ni dihasilkan oleh kilang GMP (Good Manufacturing Practice) yang dipantau KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia). Kami bukan produk import Cina mahupun repacking Thailand !

.

21)  PERLAKING boleh menggemukkan ke?

Confirm tak! Sebabnya kami guna kolagen ikan Salmon. Malah boleh menguruskan badan dan beri berat badan ideal. Kalau dah kurus tu takkan kurus dah. Testimoni kami kata makan PERLAKING makin kurus. Pembuangan najis juga lawas tiada masalah pencernaan. Lagi hebat ??? PERLAKING ni membuang toksin sebab tu boleh slim.!

.

22)  Boleh ke campur dengan supplement lain??

Boleh tak ada masalah. Tidak perlu jarakkan pon tak apa. Jika supplement yang anda makan diambil pada waktu pagi, anda boleh makan PERLAKING pada waktu malam.

.

23)  Kalau ada ambil ubat-ubatan / jamu, boleh ke ambil produk ni? Kalau boleh, berapa lama perlu jarakkan masa?

Jamu dan ubat perlu dijarakkan 30minit atau 2 jam sebelum pengambilan PERLAKING. Sebab tu produk kami berbentuk sachet dan kecil sebab senang dibawa kemana-mana untuk diambil selepas selang masa yang diberitahu.

.

24)  Berapa lama baru sampai produk?

Kami melakukan penghantaran pada hari Isnin sampai Jumaat. Biasanya ia akan mengambil masa 3-5 hari bekerja di semenanjung & 7-10 hari bekerja di Sabah/Sarawak.

.

25)  Saya takut kena tipu.

Kami tahu sesetengah orang pernah ditipu sebelum ni seperti produk tak dapat walaupun telah membuat pembayaran. Cita-cita kami di PERLAKING adalah untuk menjadi pemangkin untuk menjadikan anda, keluarga anda & rakan-rakan anda menjadi lebih sihat.

.

26)  Bagaimana kalau produk ni tak beri kesan kepada saya?

Jangan risau anda boleh pulangkan paket kepada kami. Kami akan beri refund.

official agen perlaking

27)  Berapa harga?

Harga sepaket ialah RM120. Beli hari ini untuk dapatkan diskaun harga istimewa!

.

28)  Bagaimana nak order?

Klik link DIBAWAH.

official agen perlaking